Херсонський суднобудівний завод, що входить до складу суднобудівного напрямку компанії Смарт-Холдинг – Smart Maritime Group, спустив на воду танкер проекту RST27 «СВЛ Лоялті». Це друге судно серії танкерів, які підприємство будує на замовлення групи компаній SVL (Мальта). Загальна вартість контракту складає більше 50 мільйонів доларів.
Судно призначене для морського і змішаного («річка-море») транспортування сирої нафти і нафтопродуктів, зокрема бензину, без обмеження щодо температури спалаху, із забезпеченням перевезення вантажу з підтримкою температури 60 °С. Забезпечується одночасне перевезення двох сортів вантажу.
Співвласник компанії SVL Артемій Осип'ян висловив подяку колективу заводу за високу якість виконання суднобудівних робіт.
«Якісне виконання нашим підприємством замовлення на будівництво серії танкерів проекту RST 27 із випередженням контрактних термінів дає заводу впевненість в отриманні нових масштабних контрактів. Вже найближчим часом ми розраховуємо значно розширити наш портфель. При цьому повнокомплектне суднобудування залишається пріоритетним напрямком діяльності підприємства», – зазначив під час урочистого мітингу, присвяченого спуску судна, генеральний директор ХСЗ Олег Федак.
Довідка:
Контракт на будівництво трьох повнокомплектних танкерів «річка-море» було підписано між ХСЗ і мальтійською компанією SVL у 2011 році. Головне судно проекту RST27 «СВЛ ЛІБЕРТІ» було передано замовнику 22 березня цього року. Ступінь готовності третього судна серії на початок травня п.р. складає 80,6%. Повністю виконання контракту передбачається завершити в 2013 році.
Проект розроблений Морським інженерним бюро (МІБ, м. Одеса). Габаритна довжина судна – 140,85 м, ширина – 16,86 м, висота борту – 6 м. Місткість шести вантажних танків і двох відстійних танків 8100 куб. м, дедвейт у морі – 6980 тонн при осіданні 4,20 м, у річці при осіданні 3,60 м – 5378 тонн, швидкість в експлуатації – 10 вузлів.
При проектуванні танкера враховано спеціальні вимоги нафтових компаній, а також дотримано додаткові екологічні обмеження класу Російського морського Регістру судноплавства "ЕКО Проект" (ECO-S). Танкери задовольняють габаритам Волго-Донського судноплавного каналу і Волго-Балтійського шляху. Судна повністю відповідають новим міжнародним вимогам.
Херсонський суднобудівний завод засновано в 1951 році.
За останні 7 років на підприємстві було побудовано і передано замовникам 37 суден, у числі яких судна постачання бурових платформ – якореукладальники і рефрижераторні судна, річкові танкери, залізничні пороми, повнокомплектні суховантажні судна типу «Челсі» та ін.
Триває будівництво 2 суден, на модернізації перебувають – 4, у ремонті -11 суден.
17.05.13
Херсонський суднобудівний завод спустив на воду другий повнокомплектний танкер
17.11.25
Україна імпортує газ, при цьому блокує власні родовища
Україна має газ, але не може його видобувати. Не через війну. Не через ракети. Через рішення державних органів.
07.11.25
Необхідно розмежувати персональні санкції і роботу підприємств, які діють в Україні, платять податки та підтримують енергетичну незалежність
Сьогодні український енергетичний сектор живе між двох реальностей: з одного боку — гостра потреба у власному газі, з іншого — юридичні норми, що фактично зупиняють тих, хто може цей ресурс забезпечити.
27.10.25
Ми боремося за кожен актив
CEO Smart-Holding, Іван Герасимович, відверто розповів delo.ua про те, як Група функціонує в умовах безпрецедентної кризи, викликаної війною та блокуванням ключових бізнесів через персональні юридичні колізії.
Підпишіться на новини