SMART INDUSTRIAL SOLUTIONS

Naval Logistic (Україна) здійснює операційне управління морегосподарськими активами групи Smart Holding. Бізнес-напрямок логістики розвивається з 2007 року та охоплює ключові інфраструктурні проєкти на Півдні України.

Основні напрямки діяльності

  • Розвиток портової та транспортної інфраструктури
  • Портові та стивідорні послуги
  • Будівництво та оренда складської та промислової нерухомості

Ключовим проєктом у портфелі напряму є створення логістичного хаба у форматі індустріального парку в місті Миколаїв, з акцентом на:
  • вантажоперевалку продукції аграрного сектору

  • перевалку металоконструкцій

Стратегічна мета напрямку — створення вагомого гравця на ринку перевалки Півдня України з досягненням у середньостроковій перспективі вантажообігу до 7 млн тонн на рік.

Сфери діяльності
Розвиток портової та транспортної інфраструктури
Портові і стивідорні послуги
Новини Дивитися усі
07.05.25
Світло є! Після двомісячної вимушеної темряви, у Корабельному районі Херсона відновлено електропостачання завдяки зусиллям команди SMG
Після двох місяців відсутності електроенергії через масований обстріл, жителі мікрорайону Корабел (м. Херсон) нарешті зі світлом. Подачу електроенергії було відновлено у тому числі завдяки зусиллям працівників компанії SMG, які попри всі складнощі війни, обстрілів і тривалу відсутність доходів підприємства змогли завершити складні ремонтні роботи.
04.03.24
Результати роботи суднобудівного бізнесу Smart- Holding у 2023 році: майже 23 млн грн – на підтримку економіки України та українців від Smart Maritime Group
8,8 млн грн податків та 14 млн грн на гуманітарні проєкти – внесок Smart Maritime Group у економічну підтримку нашої країни у 2023 році. І все це – всупереч постійним масованим обстрілам з боку російських окупантів, які зробили судобудівництво на верфях компанії неможливим.
18.10.23
Smart Maritime Group поновила судноремонтні роботи попри воєнні загрози та тиск держави на Smart-Holding
Після більш як півторарічної перерви Smart Maritime Group розпочала ремонт суден на потужностях Миколаївської верфі. Першим «клієнтом» після вимушеної паузи став DELTA III, буксир 2006 року будівництва.