14.08.20
Смарт-Холдинг і китайська CRCC обговорили можливості співпраці в інфраструктурних проєктах
Смарт-Холдинг і китайська CRCC обговорили можливості співпраці в інфраструктурних проєктах user/common.seoImage

Представники топменеджменту промислово-інвестиційної групи «Смарт-Холдинг» і China Railway Construction Corporation Ltd (Китай) обговорили можливості співпраці та реалізації спільних інвестиційних проєктів у сфері транспортної інфраструктури та логістики.

Під час зустрічі китайським гостям було презентовано інвестиційний проєкт розвитку індустріального парку на базі логістичного хабу, керованого компанією «Наваль-Парк» у Миколаєві, а також проєкт розвитку наявного порту «Очаків», включно з поглибленням дна та будівництвом нової інфраструктури.

Китайська сторона висловила зацікавленість у проєктах і продовжить глибше їх вивчення. Сторони домовилися про продовження діалогу й організацію відвідування обговорюваних об’єктів.

З боку Смарт-Холдингу в зустрічі взяли участь генеральний директор Олексій Пертін, перший заступник генерального директора Юлія Кир’янова й інші представники топменеджменту компанії. З китайської сторони – виконавчий директор дочірнього підрозділу CRCC – CRCC14 Overseas Construction and Development Co Ltd Лі Чунчен (Li Junqiang) і заступник генерального директора China Railway 14th Bureau Group Ван Чуан (Wang Chuang).

Довідка:

Морський торговельний порт «Очаків» розташований на Дніпро-Бузькому лимані в Миколаївській області на північно-східній околиці міста Очакова. Зараз порт має потужності для перевалювання вантажів обсягом понад 0,5 млн тонн на рік. У порту функціонують 5 причалів із глибинами до 7,35 метрів. У межах інвестиційного проєкту на базі наявного малого порту заплановано створити один із глибоководних гирлових портів на Чорному морі. У порту передбачається побудувати вугільний, зерновий термінали, а також термінал із перевалювання залізорудної сировини. Акваторію порту заплановано поглибити до 15–18 метрів. Також передбачається будівництво 70 км під’їзної залізничної гілки.

2016 року в Смарт-Холдингу прийнято рішення створити логістичний хаб у форматі індустріального парку з акцентом на вантажоперевалювання продукції аграрного сектору та металоконструкцій на території терміналу «Наваль Парк» (Миколаїв). Проєкт передбачає інтеграцію виробництва, логістики та інших допоміжних функцій.

China Railway Construction Corporation (CRCC) – друга найбільша державна будівельна компанія Китаю, яка займається будівництвом транспортної інфраструктури, виробництвом спеціального будівельного обладнання, житловою нерухомістю, а також логістикою. Має представництво в Україні. Підрозділи компанії в межах відповідних меморандумів із Мінінфраструктури планують реалізовувати в Україні проєкти розвитку залізничної інфраструктури, а також інфраструктури внутрішнього водного сполучення.

Смарт-Холдинг – одна з найбільших промислово-інвестиційних груп України. Інтереси Смарт-Холдингу зосереджені в галузях, які є ключовими для економіки країни. Підприємства Смарт-Холдингу інвестують в об’єкти сфери гірничо-металургійного та нафтогазового комплексів, банківського сектору, сільського господарства, суднобудування та нерухомості.

18.12.25
Державний бюджет України отримав на 41% менше податків від Smart Holding за 9 місяців 2025 року
За підсумками січня-вересня 2025 року компанії Групи сплатили 543 млн грн податків, що на 41% менше ніж за аналогічний період минулого року (915 млн грн). Таке скорочення сталося, у тому числі, через посилення тиску держави та блокування роботи газовидобувних активів публічної британської компанії Enwell Energy.
17.11.25
Україна імпортує газ, при цьому блокує власні родовища
Україна має газ, але не може його видобувати. Не через війну. Не через ракети. Через рішення державних органів.
07.11.25
Необхідно розмежувати персональні санкції і роботу підприємств, які діють в Україні, платять податки та підтримують енергетичну незалежність
Сьогодні український енергетичний сектор живе між двох реальностей: з одного боку — гостра потреба у власному газі, з іншого — юридичні норми, що фактично зупиняють тих, хто може цей ресурс забезпечити.