17.09.13
Віце-прем'єр-міністр України Юрій Бойко відвідав Херсонський суднобудівний завод
Віце-прем'єр-міністр України Юрій Бойко відвідав Херсонський суднобудівний завод user/common.seoImage

17 вересня 2013 року в межах робочої поїздки до Херсонської області віце-прем'єр-міністр України Юрій Бойко відвідав ПАТ «Херсонський суднобудівний завод» (ХСЗ).

Під час візиту віце-прем'єр-міністр України Юрій Бойко взяв участь у церемонії урочистого передання замовнику – групі мальтійських компаній SVL – повнокомплектного танкера проекту RST27 «СВЛ ЮНІТІ». Це судно завершує серію з трьох побудованих на ХСЗ повнокомплектних танкерів – продуктовозів проекту RST27.Генеральний директор ХСЗ Олег Федак вручив представнику замовника – капітану судна «СВЛ ЮНІТІ» Ігорю Вороніну – Акт приймання-передачі судна, побажавши судну успішної роботи і 7-ми футів під кілем.

Віце-прем'єр-міністр України Юрій Бойко від імені Президента України Віктора Януковича й українського уряду привітав колектив заводу з цією трудовою перемогою.

«Для всіх нас це велика подія, тому що вперше за останні кілька років в Україні вироблено серію повнокомплектних танкерів. Я впевнений, що на цьому підприємстві будуть ще побудовані сучасні кораблі, а це означає, що будуть нові робочі місця, буде виплачуватися заробітна плата, це престиж країни і розвиток всіх галузей, оскільки суднобудування, як локомотив, тягне за собою ще цілу низку галузей», – сказав віце-прем'єр.

Після урочистої церемонії віце-прем'єр-міністр України Юрій Бойко та почесні гості піднялися на борт «СВЛ ЮНІТІ», де ознайомилися з обладнанням та системами керування судна.

Довідка 

Габаритна довжина судна – 140,85 м, ширина – 16,86 м, висота борту – 6 м. Місткість шести вантажних танків і двох відстійних танків 8100 куб. м. Дедвейт у морі – 6980 тонн при осіданні 4,20 м, у річці при осіданні 3,60 м – 5378 тонн. Швидкість в експлуатації – 10 вузлів. Вантажна система виконана під одночасне перевезення 2 сортів вантажу.

Проект судна RST27 розроблено Морським інженерним бюро (МІБ, м. Одеса).

Херсонський суднобудівний завод (ХСЗ) засновано в 1951 р. Підприємство входить до об'єднання Smart Maritime Group – суднобудівного напрямку компанії Смарт-Холдинг. За останні 7 років на заводі було побудовано й передано замовникам 38 суден, серед яких судна постачання бурових платформ – якореукладальники і рефрижераторні судна, річкові танкери, залізничні пороми, повнокомплектні суховантажні судна типу «Челсі» та ін.

17.11.25
Україна імпортує газ, при цьому блокує власні родовища
Україна має газ, але не може його видобувати. Не через війну. Не через ракети. Через рішення державних органів.
07.11.25
Необхідно розмежувати персональні санкції і роботу підприємств, які діють в Україні, платять податки та підтримують енергетичну незалежність
Сьогодні український енергетичний сектор живе між двох реальностей: з одного боку — гостра потреба у власному газі, з іншого — юридичні норми, що фактично зупиняють тих, хто може цей ресурс забезпечити.
27.10.25
Ми боремося за кожен актив
CEO Smart-Holding, Іван Герасимович, відверто розповів delo.ua про те, як Група функціонує в умовах безпрецедентної кризи, викликаної війною та блокуванням ключових бізнесів через персональні юридичні колізії.